سگ بازی امام حسین و سانسور روحانیون شیعه

Print Friendly, PDF & Email

قبلا در یک مقاله اثبات کردیم که بزرگترین روحانیون شیعه احادیث و روایات را به دلخواه خود و برای فریب مردم سانسور میکنند. در کتاب کافی که معتبرترین کتاب شیعیان پس از قرآن میباشد روایتی ناقص وجود دارد که شیخ کلینی آنرا سانسور کرده است, ولی از قضا در کتب دیگری که همین روایت را آورده اند آنرا به صورت کامل نقل کرده اند که در این مقاله به آن میپردازیم.

روایت ازین قرار است که جبرئیل علت عدم ورودش به خانه را وجود مسائلی میداند که در کتاب کافی این مسائل را بیان نکرده و حدیث را از همینجا سانسور کرده است.
روایتی در اصول کافی آمده از این قرار هست:
متن عربی حدیث ۱۳ – أبو علي الأشعري، عن محمد بن سالم، عن أحمد بن النضر، عن عمرو بن شمر، عن جابر، عن عبد الله بن يحيى الكندي، عن أبيه وكان صاحب مطهرة أمير المؤمنين عليه السلام قال: قال رسول الله صلى الله عليه وآله: قال جبرئيل عليه السلام إنا لا ندخل بيتا فيه تمثال لا يوطأ الحديث مختصر…(کتاب الكافي- ط الاسلامية نویسنده: الشيخ الكليني جلد: ۶ صفحه: ۵۲۸)

sag-hussin-2sag-hussin-4ترجمه: أمیر المومنین فرمودند: که پیامبر ارشاد نمودند که جبریل گفته ما فرشتگان به خانه ای که در آن عکسی زیر پا گذاشته نمی شود؛ وارد نمی شویم… در ادامه نوشته شده که حدیث مختصر شده است!!

حالا دلیل اینکه چرا حدیث مختصر یا همان سانسور شده است را با رجوع به اصل حدیث در کتابی دیگر بیان میکنیم. احمد بن محمد بن خالد البرقی که یکی از روحانیون بزرگ شیعه میباشد در کتاب خود به نام المحاسن این روایت را به صورت کامل شرح داده است:

متن عربی روایت: ۴۱ – عنه، عن أبيه، عن أحمد بن النضر، عن عمرو بن شمر، عن جابر، عن عبد الله بن يحيى الكندى، عن أبيه (وكان صحاب مطهرة على)، عن على (ع) قال: قال رسول الله صلى الله عليه وآله: يا على إن جبرئيل أتانى البارحة، فسلم على من الباب، فقلت: ادخل، فقال: إنا لا ندخل بيتا فيه ما في هذا البيت، فصدقته وما علمت في البيت شيئا، فضربت بيدى، فإذا جر وكلب كا للحسين بن على يلعب به الامس فلما كان الليل دخل تحت السرير، فبنذته من البيت ودخل، فقلت: يا جبرئيل أو ما تدخلون بيتا فيه كلب؟ – قال: لا، ولا جنب ولا تمثال لا يوطأ(کتاب المحاسن, نویسنده: أحمد بن محمد بن خالد البرقى جلد: ۲ صفحه: ۶۱۵)

sag-hussin-1sag-hussin-3

ترجمه: پيامبر فرمود: يا على: جبرائيل امروز صبح پيش من آمد و بيرون دَرِ خانه سلام كرد و داخل نشد. به او گفتم: داخل شويد. گفت ما فرشتگان, داخل خانه ايى كه در آن مثل آنچه در خانه شماست, باشد, نمى شويم. من او را در اين سخن تصديق كردم و به فحص و تفتيش درخانه برخاستم كه ناگاه ديدم توله سگى كه حسين بن على روز گذشته با او بازى مى كرد شب زير تخت خواب رفته و من آن را از خانه بيرون كردم. آن گاه جبرئيل داخل شد. گفتم: مگر شما داخل خانه ايى كه در آن سگ باشد, نمى شويد؟ گفت: ما داخل خانه ايى كه در آن سگ, يا آدم جنب و يا مجسمه و عكسى كه زير پا گذاشته نشود, باشد نمى شويم.

خوب دیدید که جبرئیل به علت وجود یک توله سگ که امام حسین با آن بازی میکرده و در خانه بوده, نمیتوانسته وارده خانه شود.
همانطور که همه میدانید داشتن سگ و بازی با او از دید اسلام و مسلمانان کاری پست و حقیرانه است و برخورد این قوم با این حیوان باوفا و مهربان چقدر زشت و وحشیانه است. همینطور هم میدانید که آخوندهای شیاد شیعه بر بالای منابر فرید میزنند که یزید سگ باز بوده و سگ داشته و این کار یزید را حقیرانه میدانند, حال باید پاسخ بدهند که همین کار را امام حسین خودشان نیز انجام میداده و به گفته امامشان همین کار علت عدم ورود جبرئیل به خانه شده بود. آیا وقت آن نرسیده که چرندیات این جماعت عمامه به سر بی مغز را دور ریخت ؟؟

 

28 thoughts on “سگ بازی امام حسین و سانسور روحانیون شیعه

  1. اگر سانسور شده چطور تو کتاب دوم وجود داره؟برقعی هم شیعه بود نبود؟.در ثانی سگ بازی کار امثال شماست که شب و روزتون رو با اون میگذرونین نه اینکه یک بار بچه ای با یک سگ بازی کنه و بشه سگ باز.
    به هر دروغی دست میزنین.
    وامّا حديثِ مربوطِ به توله سگ كه در محاسن نقل شده, در سند آن, عمروبن شمر واقع شده است. و ظاهراً اين حديث از جمله احاديثى است كه در كتابهاى جابربن يزيد جعفى اضافه شده و از احاديث ساختگى است. و عمربن شمر, چنانكه در كتابهاى رجالى آمده, ضعيف است. یعنی این حدیث ساختگی است.
    تا کی میخاین به این دروغ ها ادامه بدین؟

    1. جناب راوندی جدای از فحشهای شما در زیر مطالب سایت که نشان از ادب و شخصیت شما دارد اين ادعاى شما نشان از عدم آگاهى و تسلط شما بر احاديث و كتب حديث ميباشد و تكرار ادعاى مردود آخوندهاى شيعه ميباشد.

      اتفاقا كتاب كافى معتبرترين كتاب شيعه پس از قرآن ميباشد به چندين دليل:

      ثقة الاسلام كلينى صاحب اين كتاب در مورد كتابش ميگويد:
      كتاب كاف يجمع فيه من جميع فنون علم الدين، ما يكتفى به المتعلم و يرجع إليه المسترشد، و يأخذ منه من يريد علم الدين و العمل به بالآثار الصحيحة عن الصادقين عليهم السلام و السنن القائمة.
      ترجمه:
      دوست دارى كتابى داشته باشى كه شامل تمام علوم و معارف دين باشد و دانشجو و دانشمند نيز بتوانند به آن مراجعه نمايند و از آن علم دين را فرا گرفته و به آن عمل نمايند و آن گرفته شده از روايات صحيح از ائمه عليهم السلام و سنت هاى پا برجايى باشد كه به آنها عمل مى‌شو. در لينك زير اصل اين مطلب را خواهيد ديد.
      http://lib.eshia.ir/27311/1/16

      خوب اين ادعاى نويسنده كتاب كه با ادعاى شما در تعارض ميباشد و اما دليل ديگر وجه تسميه اين كتاب است، كه بنا بر رواياتى به حضور مهدى برده شده و ايشان در موردش گفته ” هذه الكتاب كافٌ لشيعتنا”
      يعنى اين كتاب براى شيعه ما كافى است.

      اما دليل مهمتر اعتراف اكثر قريب به اتفاق علماى بزرگ شيعه بر صحت مطالب كتاب كافى است كه در اينجا به تعدادى از آنها اشاره خواهم كرد.

      نفر اول که اعتقاد به صحت تمام روایات کافی دارد

      علامه نائینی

      آیت الله خویی متخصص علم رجال و حدیث شیعه
      اعتراف میکند که استاد او علامه نائینی معتقد به صحت کتاب کافی بوده و حتی ادعا داشته که مناقشه در سند روایات کافی کار ? افراد عاجز است ? و دیگران هم چنین نظری داشته اند. و مبنای استدلال آنان مقدمه کتاب کافی است .

      قال العلامه النائینی : ان المناقشه فی اسناد روایات الکافی حرفه العاجز و قد استدل غیر واحد علی هذا القول بما ذکره محمد بن یعقوب فی خطبه کتاب
      معجم الرجال ج ۱ ص ۸۸

      نفر دوم که اعتقاد به صحت روایات کافی دارد .

      شیخ طبرسی

      طبرسی در بیان صحت کتاب کافی میگوید :
      کتاب کافی بین کتب اربعه مانند خورشید میان ستارگان است و اگر? انسان منصف کمی تامل کند به این نتیجه میرسد که نیازی به بررسی سند روایات ندارد ? و از صدور و صحت آن به اطمینان میرسد .

      پس نتیجه میگیریم هرکسی بگوید روایات کافی سند ضعیف دارد بی انصاف است .

      متن عربی :
      و قال الطبرسی : الکافی بین کتب الاربعه کالشمس بین النجوم و اذا تامل المنصف استغنی عن ملاحظه حال آحاد رجال السند المودعه فیه و تورثه الوثوق و یحصل له الاطمئنان بصدورها و ثبوتها و صحتها .

      کتاب مستدرک الوسائل ج ۳ ص ۳۵۳

      نفر سوم که معتقد به صحت روایات کافی دارد .

      مصطفی صبحی الخضر

      مولف و محقق معاصر شیعه مصبحی صبحی اعتراف میکند که عده ای از بزرگان شیعه گفته اند
      ? تمام روایات کافی صحیح است ? و امکان تضعیف سند روایات وجود ندارد .
      و چون جناب صبحی این نظریه را رد نکرده است بنا به قاعده جناب قزوینی یعنی خودش هم معتقد به این نظر بوده .

      متن عربی :
      یقول المحقق مصطفی صبحی الخضر : ولقد ذکر بعض
      الاعلام ان روایات الکافی کلها صحیحه و لا مجال لرمی شی ء منها بضعف سندها .

      نفر چهارم معتقد به صحت روایات کافی

      جناب حر عاملی

      همچنین جناب حر عاملی اعتراف میکند که که منسوب بودن تمام روایات کافی به ائمه ثابت و محل اعتماد و صحت است .

      متن عربی :
      و قال الحر العاملی : الفائده السادسه فی صحته المعتمده فی تالیف هذا الکتاب ( ای الکافی ) و توافرها و صحته نسبتها و ثبوت احادیثها عن الائمه علیهم السلام . خاتمه الوسائل ص ۱۶ .

      اما نکته جالب این است که در سایت ولی عصر وابسته به شبکه ولایت به دروغ ادعا کرده اند که هیچ عالم شیعه ای نگفته است که تمام روایات کافی صحیح است…

      لینک مربوط به ادعای دروغ سایت ولی عصر.
      http://www.valiasr-aj.com/persian/shownews.php?idnews=5209

      البته اين فقط بخشى از اظهار نظر علماى شيعه در اينمورد بود و الا تقريبا تمامى علماى بزرگ شيعه اين كتاب را صحيح و بى عيب و نقص ميدانند.

      از شما تقاضا دارم كه بدون آگاهى و تنها با توجه به ادعاى پوچ سايتهاى متقلب حوزه علميه، در اينگونه موارد اظهار نظر نفرماييد.
      فقط موندم چرا هرچی آدم بیسواد و نه آگاه طرفداری از خواندها و چرندیاتشون میکنند.

    2. عزیزم مگر هر دو کتاب از یک نویسنده هست ؟؟؟ وقتی میتونی ایراد بگیری که از یک نویسنده باشد که نیست زیرا یکی کلینی است و دیگری برقی.

      دوما این پست چه ربطی به آیت الله برقعی داشت؟؟؟؟؟ عزیزم ایشون احمد بن محمد بن خالد البرقی و ربطی به برقعی ندارد و یاد بگیر برقعی با برقی یک شخص نیست و ضمنا احمد بن محمد بن خالد البرقی شخصی ثقه هست چنانچه نجاشی در موردش می نویسد :

      [ ١٨٢ ]

      أحمد بن محمد بن خالد

      بن عبد الرحمن بن محمد بن علي البرقي أبو جعفر أصله كوفي ـ وكان جده محمد بن علي حبسه يوسف بن عمر بعد قتل زيد عليه‌السلام ، ثم قتله ، وكان خالد صغير السن ، فهرب مع أبيه عبد الرحمن إلى برق روذ ـ وكان ثقة في نفسه

      نام کتاب : رجال النجاشي نویسنده : أبي العبّاس أحمد بن علي النجاشي جلد : ۱ صفحه : ۷۶

      سوما گفتی ما سگ باز هستیم که این نشانه عجز و ناتوانی شما در بحث علمی هست که وقتی حرفی برای گفتن نداری چنین حرفایی رو باید بزنی.

      بدرود

    3. مگه نمیگی دروغه و چرت او پرت اینجا نوشته میشه ؟عزیزم میخوارتت یا کرم داری میای و میخونی پس خودتم دلته
      ایکبیری

    1. دوست نازنین
      این خصلت شیعیان هست که هر سند و مدرکی را انکار میکنند. این دوستان حتی اسناد خود علمای شیعه را هم انکار میکنند, دیگر چه انتظاری دارید!!

    2. چون متعصبن.

      شما توجه کنید شیعه حتا قرآن هم رد کرده است و قائل به تحریف آن است وقتی شیعه معتبر ترین کتاب مسلمانان که اجماع و تصریح آنان است را قبول ندارد و رد می کند دیگه میخواهی ما رو رد نکنن؟

      ضمنا

      اگر شیعه شهامت داره بر هر عقیده اش که مدعی بر اون است تنها یک سند صحیح از تمام کتبش بیاورد.

    3. ببینید دوست عزیز همه ما در دوران جاهلیت به راحتی ویا اصلا صحبت فکر اثر نقد و هرچیزی که به چشم شک و یا پرسش و حتی روشنگری درمورد دینمون زده میشد ویا نوشته میشد رو نمیپزیرفتیم البته این حالت مودابانش بود خیلی های دیگه برخورد فیزیکی ویا قهری انجام میدادن همگی این رفتار ها بخاطر این بود وهست که پذیرش این که مدتی از عمر خودمون رو در اشتباه گزراندیم و نمیخوایم در رد اون دین که واسش وقت گذاشتیم چیزی به نقد و ایراد گفته بشه

  2. آخه شیعه اعتقاد داره اگر امام باشی یعنی معصومی این حرفشون فکر کنم بیشتر به این معنیه که اگر از اونهایی باشی که شیعه زیر نام امام پذیرفته مهم نیست تو زندگیت چه غلطهایی می کنی یا کردی در هر صورت فقط بی گناهی و بی گناه وپاک پاک

  3. یک بنده خدایی که خدا خیرش هم بده این اراجیف و اباطیل مزخرف رو ردیه ی خیلی خوب و قوی ای زده.فکر نمیکردم دیگه انقدر تا این حد خبیث باشید که اینطوری فریبکاری کنید !!!! آزادی بیان داری منتشر کن این لینکو :

    خدا رو شکر تو تلگرام هم پخش شده این مطلب

    1. خخخخ شما واقعا روشنفکری ؟؟؟؟ من اصلا کاری با ادامه اسمت ندارم اما هر تفکری داری باید بدونی ادب چیز خوبیه.

      ضمنا مگر حرف ما بدون سنده؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر این اهانت هست باید به بزرگان دینیتون ایراد بگیرید و از آنان اعلام برائت کنید.

    2. چرا لینک رو جرات نداری منتشر کنی ؟؟؟!!! هاااا ؟؟!! نکنه ترسیدی ؟

      1. درود عزیزم گویا فراموش کردی اینجا در قسمت کامنت ها برای چه چیزی هست؟ این قسمت کامنت به این منظور است که در خصوص پست مربوطه جوابیه ای نقدی و یا مطلبی بود بگی اما شما در تمامی قسمت ها صفحاتی لینک ارسال می کنی که این روش بحث نیست.

        اگر جوابی داری بنویس اگر جوابی نداری سکوت کن.

        دوما گفتی ما ترسو هستیم باید بهت عرض کنم ترسو امام زمان شما است چنانچه علمای شما بر این موضوع تصریح کرده اند

        ۹ – محمد بن يحيى، عن جعفر بن محمد، عن الحسن بن معاوية، عن عبد الله بن جبلة، عن عبد الله بن بكير، عن زرارة قال: سمعت أبا عبد الله عليه السلام يقول: إن للقائم عليه السلام غيبة قبل أن يقوم، قلت: ولم؟ قال: إنه يخاف – وأومأ بيده إلى بطنه – يعني القتل

        نام کتاب : الكافي- ط الاسلامية نویسنده : الشيخ الكليني جلد : ۱ صفحه : ۳۳۸

        ۹ ۲ – الحسين بن أحمد، عن أحمد بن هلال قال: حدثنا عثمان بن عيسى، عن خالد بن نجيح، عن زرارة بن أعين قال: قال أبو عبد الله عليه السلام، لابد للغلام من غيبة، قلت: ولم؟ قال: يخاف – وأومأ بيده إلى بطنه

        نام کتاب : الكافي- ط الاسلامية نویسنده : الشيخ الكليني جلد : ۱ صفحه : ۳۴۲

        ۱۸ – وبهذا الاسناد، عن أحمد بن محمد، عن أبيه محمد بن عيسى، عن ابن بكير، عن زرارة قال: سمعت أبا عبد الله عليه السلام يقول: إن للقائم غيبة قبل أن يقوم، إنه يخاف – وأومأ بيده إلى بطنه – يعني القتل.

        ضمنا روایت به چند صورت و طریق امده و مشکل سندی وجود ندارد و علامه مجلسی بعد از نقل روایت ۱۸ می گوید :

        الحديث الثامن عشر : موثق كالصحيح.

        نام کتاب : مرآة العقول في شرح أخبار آل الرسول نویسنده : العلامه المجلسی جلد : ۴ صفحه : ۵۲

        در نتیجه ترسو امام زمان شما است و ویژگی های امامتون را به ما نسبت نده عزیزم.

      2. بله اتفاقا عمر ترسو بوده مثل امام زمان شما

        تفاوتش اینه که عمر بالای کوه رفت و فرار کرد و مهدی رفت پایین تو سرداب قائم شد خخخخخ

        لطبري – جامع البيان – الجزء : ( ۴ ) – رقم الصفحة : ( ۱۹۳ )

        ۷۳۸۴ – حدثنا أبو هشام الرفاعي ، قال : ثنا أبو بكر بن عياش ، قال : ثنا عاصم بن كليب ، عن أبيه ، قال : خطب عمر يوم الجمعة ، فقرأ آل عمران ، وكان يعجبه إذا خطب أن يقرأها ، فلما انتهى إلى قوله : إن الذين تولوا منكم يوم التقى الجمعان قال : لما كان يوم أحد هزمناهم ، ففررت حتى صعدت الجبل ، فلقد رأيتني أنزو كأنني أروى ، والناس يقولون : قتل محمد ! فقلت : لا أجد أحدا يقول قتل محمد إلا قتلته . حتى اجتمعنا على الجبل ، فنزلت : إن الذين تولوا منكم يوم التقى الجمعان . . . الآية كلها .

        ===================

        ترس امام زمان که ثابت کردیم و این هم اثبات ترس عمر بن خطاب.

  4. عزیزان من ، نوشتن در مورد دین ها و بخصوص اسلام کار بیهوده ای است . چنانکه عیسی مسیح هم گفت که درخت را از میوه اش خواهند شناخت هیچ ررخت سالم و مفید ، میوه بد و تلخ و خطرناک به بار نمی آورد و نیز هیچ درخت بد نمیتواند میوه ی سالم و مفید بیاورد .بنابراین ایشان را ( مدعیان دینداری ) از میوه هایشان خواهید شناخت

  5. خدا لعنتتتان کند ،خدا ریشه تان را بزند به حق خون به ناحق ریخته شده سید الشهدا…
    اف بر شما،تف بر ذات کثیف و پلید شما سگ صفتان بی پدر و مادر که اینچنین اسلام و عترت و قران را به اسم روشنگری و روشنفکری مورد حمله و حجمه قرار داده اید..
    بشارت باد شما را به عذابی الیم..مهر خاموشی بر قلبتان خورده کور و کر شده اید.
    اگر با روحانیت مشکلی دارید ،چرا اسلام را خراب میکنید
    ارزو دارم به حق مظلوم کربلا نیست و نابود شوید به حق چهارده معصوم گرفتار بلا و مصیبت شوید..
    در دوره ای که قران مورد تحریف قرار گرفته چه اننظاری از سایر کتب است؟؟
    ملاک حقانیت ائمه معجزه هایی است که از ایشان دیده شده نه مشتی اراجیف و اکاذیب منتشره از افرادی که هیچ حقانیتی ندارن و معلوم نیست کدوم طرفن و چه غرض و مرضی دارن..
    فریب خوردگان شمایید ساده لوحان کودن که دریایی از کرامات و معجزات را نمیبینید.
    لعنت خدا بر شما و خاندان ملحدتان

    1. انصافا خودت فهمیدی چی گفتی ؟؟؟؟

      اگر نقد علمی و منطقی داری بگو تا جواب بدیم اما وقت روضه خوانی و پاسخ به چرت و پرت نداریم.

      1. شما اول بدون نویسنده چی نوشته بعد.فروع کافی رو تا دسته به جای اصول کافی کرده تو پاچتون.

      2. شما جوری میگی بدون انگار خودت می دونی تو که داشتی برقی را برقعی گفتی خخخخ

        دوما این هم نشان از بی سوادی تو هست اگر اهل تحقیق هستی برو بخون الکافی شامل ۳ بخش است چنانچه در نسخه دار الکتب اسلامیه اومده

        الكافي تأليف ثقة الاسلام أبي جعفر محمد بن يعقوب بن إسحاق الكليني الرازي رحمه الله المتوفى سنة ۳۲۸ / ۳۲۹ ه‌ مع تعليقات نافعة مأخوذة من عدة شروح صححه وعلق عليه علي أكبر الغفاري نهض بمشروعه الشيخ محمد الآخوندي الجزء الأول * الطبعة الثالثة ۱۳۸۸ ه‌ الناشر: دار الكتب الاسلامية مرتضى آخوندي تهران – بازار سلطاني

        ضمنا خیلی از علمای شیعه گفتن الکافی تماما صحیحه نه صرفا اصول.

        مثلا نگاه کن ببین طبرسی چی گفته

        و قال الطبرسی : الکافی بین کتب الاربعه کالشمس بین النجوم و اذا تامل المنصف استغنی عن ملاحظه حال آحاد رجال السند المودعه فیه و تورثه الوثوق و یحصل له الاطمئنان بصدورها و ثبوتها و صحتها .
        کتاب مستدرک الوسائل ج ۳ ص ۳۵۳

        خوب نگاه کن طبرسی گفته الکافی و نگفته صرفا اصول کافی.

        قال العلامه النائینی : ان المناقشه فی اسناد روایات الکافی حرفه العاجز و قد استدل غیر واحد علی هذا القول بما ذکره محمد بن یعقوب فی خطبه کتاب
        معجم الرجال ج ۱ ص ۸۸

        ناینی هم گفته کافی.

        پس توجه داشته باش بسیاری از علمای شیعه گفتن تمام کافی و نه فقط اصول.

        متاسفانه چون محقق نیسی ازین چیزا خبر نداری.

    2. به نام انسان بخشنده مهربان…خدمت تمامی دین باوران و دین داران و دکان داران دروغ …پیامبر من ،،،بازوی و دستهای من است که از صبح کار میکنم تا شب و مثل شماها مفت خور تنبل دنبال نفع شخصی و زامبی قدرت نیستم…پیامبر من ،،،درون من است که با تمام کمی و کاستی ها همیشه سعی میکنم از صفات خوب انسانی خود استفاده کنم،،من برای تمام موجودات زمین ارزش و احترام قایل هستم،،،من خالق هستی را میپرستم.،،یکی از کلید های یگانه پرستی سادگی آن است به طبیعت و زندگی نگاه کنی متوجه میشی ،،،من نمیدونم چرا خیلی از شما ها همش میخواین نفله شده های تازی را اثبات کنید،،،دریک جمله،،، رضایت درونی پیامبر من است…

    1. من مجدد می گم فرقی نداره چه روشنفکری هستی

      اما یکی از ویژگی های روشنفکر این است که محقق است و مقلد نیست. متاسفانه شما مقلد هستید و چشمایتان را می بندی و صرفا بر اساس تعصبی که داری میخوای یه جوابی بدی.

      خب عزیزم اگر جوابی داری بنویس اگر شبهه ای داری بنویس چرا همش لینک میزاری

      1. درود روشنفکر دینی عزیز
        با این مطلبی که قرار دادین اوج بی سوابی خود رو به نمایش گذاشتین
        کاملا مشخص است دارین عناد میورزین
        چون ن مطالب این سایت رو خوندین و ن مطلب اون شایت شیعه رو
        این لینکی که قرار دادین هیچ ربطی به این پست نداشت
        اون لینک دانلود هم خراب بود
        به هر حال سپاس بابت پیامتون

  6. درود بر شما
    من فقط عقل و دانشم میگه که شیعه یک فرقه مذهبی بیشتر نیست که اگر کسی از بیرون به آن نگاه کنه از خنده گریه اش می گیره . متعصبین مذهبی هماننند که گویند ،: نرود میخ آهنین در سنگ ، امیدوارم روزی از این بندها آزاد گردند !

  7. آخه چرا همش لینک میآری یکم سواد داشته باش خودت قلم بگیر و بنویس لینک اولت ربطی به سگ بازی نداشت لینک دومت هم خراب بود و برای بنده بالا نیاورد همون لینک گذاشتی با یک سرچ کوچیک روایت زمین بر شاخ گاو است توسط امام صادق را پیدا کنید خواستی این سگ بازی رو ماس مالی کنی بد تر گند زدی عزیزم خواهشا مطلبی اگر داری اول خودت بخون بعد با چشم بسته ارسالش کن

Comments are closed.